torsdag 20 mars 2014

Inlägg nummer 50!

CIAO!

Jag bloggade inte förra veckan... Attans... förlåt. Men jag hade varken tid, lust eller ork. Det var så mycket som hände förra veckan att jag knappt fick någon lugn stund.
Var hos läkaren i fredags, fick reda på att jag är deprimerad. YAY. Jag som var så himla rädd för att få den diagnosen också, ville inte direkt att min smärta skulle vara verkligen, men det var den, tyvärr...
THE SHOW MUST GO ON.
Jag överlever och behöver må bra igen...
På måndag har jag tid hos en kurator, hoppas det går bra.
Men jag har tänkt på en grej... För att må bra behöver man väl ändå inte få hjälp av andra? Jo visst, nu ska jag få hjälp av en kurator, men that's it. Jag menar, jag tänker inte lägga jobbet på min familj eller någon annan att jag ska må bra. Det ska jag klara själv, allra helst bör jag nog vara själv också...
Tror jag...
I andra fall då jag har mått dåligt har jag alltid varit själv, det borde även funka denna gång eller? Det borde gå... Jag gillar ju faktiskt att vara själv.

Bästa citatet ever!  Av min 11e Doktor <3
Försöker tänka på detta ganska ofta, det hjälper lite faktiskt.


Har i alla fall funderat mycket på det, hur vidare om man bör vara själv eller ”söka” komfort hos människor runt om kring en.. Eftersom jag har nån konstigt rädsla av komfort kommer det sluta med att jag ändå nog är själv... Wieee



A ja. Nästa vecka har jag uppspel av mitt gymnasiearbete. Är så himla pepp! Blir kanske ett inlägg om det.



Ha det bra än så länge!




PUSS!

(Oh, btw, inlägg nummer 50, coolt, yay, CIAO!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar