tisdag 24 september 2013

Dag 1 - Om dig

Börjar väl med första dagen på en gång!

Om mig... hm... Vad ska man ens börja med...

Jag är 18, bor i Linköping och pluggar teater på sista året i gymnasiet. Och jag är väldigt väldigt taggad att ta studenten, jag räknar t.o.m ner till den 13 juni nästa år!
Jag är vanligtvis en väldigt glad person...
Ärligt talat vet jag inte vad jag ska skriva här, jag kan inte riktigt berätta vem jag är, förutom att jag alltid går mitt egna race. Jag är mig själv, oavsett vad andra tycker och tänker. Jag ser inte meningen med att försöka va nån annan eller göra som nån annan, bättre att va sig själv.
Det kommer ändå alltid finnas folk som inte tycker om vem eller hur du är, och samtidigt kommer det finnas folk som tycker om dig hur knasig, knäpp och annorlunda du än är.
Det här är den bästa rollen jag har spelat, efter att detta
fotos tog lyckades jag skrämma min pojkvän, det va ganska kul :)

Jag älskar att verkligen att skratta, även fast mitt skratt låter konstigt men hela den känslan man får då man skrattar är ganska underbar.
Spela spel är något jag älskar, har inte provat på så många spel men vill göra det, har aldrig riktigt fått chansen, men nån gång ska jag göra det!
Teater är också något jag älskar, att se på en riktigt bra pjäs är helt underbart, men framförallt att spela en det är galet awesome! 













30-dagars utmaning:
Dag 1 - Om dig
Dag 2 - Dina vänner
Dag 3 - En plats du vill besöka
Dag 4 - Din favorit födelsedag
Dag 5 - En sak du är stolt över dig själv
Dag 6 - Din favoritplats
Dag 7 - En superkraft du skulle vilja ha och varför
Dag 8 - Din favorit superhjälte och varför
Dag 9 - Din favoritmusik
Dag 10 - En låt du lyssnar på mycket och varför
Dag 11 - Ditt drömjobb
Dag 12 - Din favoritbok
Dag 13 - Din favoritfilm
Dag 14 - Tv-serier du kollar på
Dag 15 - Smeknamn du har och varför
Dag 16 - En bild på dig själv för några år sedan
Dag 17 - Ditt dröm resmål 
Dag 18 - Vad har du på dig idag
Dag 19 - Det bästa med i år
Dag 20 - Kändiscrush
Dag 21 - Är du kär
Dag 22 - Favorithögtid
Dag 23 - Din familj/släkt
Dag 24 - Favoritmat
Dag 25 - Favoritfärg
Dag 26 - Vad får dig att må bra
Dag 27 - En bild på dig
Dag 28 - Din favorittid på året
Dag 29 - Vad gjorde du idag
Dag 30 - Valfritt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar