fredag 27 september 2013

Dag 4 - Din favoritfödelsedag

Yay!
Dags att berätta om minfavorit födelsedag!
Min favoritfödelsedag är det året jag fyllde 15.
Dagen började faktist ganska dåligt, mina vänner och min då varande pojkvän (som var alla ett år yngre än mig) hade friluftsdag, med ans jag i nian hade en helt vanlig skoldag.
Dagen gick väldigt segt, jag och en kompis hade bestämts att ses och även min pojkvän skulle va med. Men min pojkvän drog sig tillslut ur, det gjorde mig självklart väldigt väldigt ledsen.
Nu börjar ni säkert undra varför denna födelsedag är min favorit, eftersom den verkar ganska dålig. Men den blir bättre! Efter mörker kommer ljus, som man brukar säga! 
Tillslut var det daga för mig att åka till lekparken där jag skulle få träffa min kompis. Redan där började saker gå bättre.
Min kompis hade fixat en jättefin födelsedags present, och en kladdkaka! Men hon hade tyvärr glömt en kniv, så hon fick skära upp den med hennes skåpnyckel! Vilket både hon och jag tyckte va väldigt kul och tycker än idag! 
Och sen kom han!
Min pojkvän!
Han kom äntligen! Och jag blev världens lyckligaste tjej då!
Bara grejen att han kom gjorde hela mitt liv (kändes det som) bättre! Sen gav han mig en Marabou chokladkaka, sen var jag helt över the moon!
Det kanske låter banalt att jag blev så himla glad för det lilla han gjorde, men ingen kille hade gjort innan till mig. Och de flesta killarna jag hade träffat innan hade behandlat mig illa, väldigt illa.
Men ja, det va min favoritfödelsedag, hoppas ni har haft en bra dag,
Ciao!


30-dagars utmaning:
Dag 1 - Om dig
Dag 2 - Dina vänner
Dag 3 - En plats du vill besöka
Dag 4 - Din favorit födelsedag
Dag 5 - En sak du är stolt över dig själv
Dag 6 - Din favoritplats
Dag 7 - En superkraft du skulle vilja ha och varför
Dag 8 - Din favorit superhjälte och varför
Dag 9 - Din favoritmusik
Dag 10 - En låt du lyssnar på mycket och varför
Dag 11 - Ditt drömjobb
Dag 12 - Din favoritbok
Dag 13 - Din favoritfilm
Dag 14 - Tv-serier du kollar på
Dag 15 - Smeknamn du har och varför
Dag 16 - En bild på dig själv för några år sedan
Dag 17 - Ditt dröm resmål 
Dag 18 - Vad har du på dig idag
Dag 19 - Det bästa med i år
Dag 20 - Kändiscrush
Dag 21 - Är du kär
Dag 22 - Favorithögtid
Dag 23 - Din familj/släkt
Dag 24 - Favoritmat
Dag 25 - Favoritfärg
Dag 26 - Vad får dig att må bra
Dag 27 - En bild på dig
Dag 28 - Din favorittid på året
Dag 29 - Vad gjorde du idag
Dag 30 - Valfritt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar