söndag 29 september 2013

Utekväll!


Godmorgon!
Hade ni alla en bra lördagkväll? Min va awesome!
Jag och min bästa vän Jenny bestämde lite spontant att vi skulle ut igår kväll. Så vi hamnade på De Klomp och satt där och drack. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och vi skrattade även en hel del, vilket var vad jag behövde.
Det fanns även en bartender där, som var så söt! Han va riktigt söt, så söt att han själv måste veta att han är söt, annars är han ganska trög (sorry not sorry).
Jenny tyckte att han var väldigt söt iallafall hon satt och fnissade åt honom ganska mycket, hon spanade även in honom vad han gjorde och så. Men tyvärr var han mestadels i köket så hon kunde inte spana in honom så särskilt mycket.
Men allt som allt hade jag en awesome kväll, jag tyckte det va väldigt roligt hur Jenny betedde sig så fort hon fick syn på bartendern!
Hoppas alla får en bra söndag,
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar