söndag 22 september 2013

Det börjar...

Tjena!

Nu har ännu en ny blogg startats, och denna gång är det lilla jag som startar den.
Förut hade jag en blogg som hette rebeccabellandi.blogspot.com och nu heter jag bellandirebecca istället, fyndigt namn va? Jag bara orkar inte komma på nått nytt fräscht namn till denna så det fick bli mitt egna efter och - förnamn. Men det ska nog gå bra, hoppas jag.

Vad kommer denna tjej skriva om på sin blogg då? Undrar säkert ni.
Om lite allt möjligt, ärligt talat. Allt som faller mig in liksom. Om vad jag gillar, tex teater, musik, Sims (jag älskar verkligen Sims skojar inte), sen kommer jag väl även skriva om mitt liv, min vardag liksom.
Men jag kommer helt enkelt skriva om vad jag vill, jag tycker det låter bra, vad tycker ni?
Det här är jag, för er som undrar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar