måndag 30 september 2013

Dag 7 - En superkraft...


Ciaoo!

Jag måste bara börja inlägget med att säga tacka för de 104 sidvyerna från igår! På mindre än en vecka har jag haft över 400 besökare! Jag är väldigt stolt över mig själv att jag lyckats få så många, med tanken på att jag precis har börjat blogga, och så vill jag tackar er förstås tack tack tack!

Nu till dagens utmaning! En superkraft jag skulle vilja ha och varför..
Lätt som en plätt!
TELEPORTERING!
All the way!
Varför? För då skulle jag kunna ta mig till vilken plats jag vill på bara några sekunder, det vore så häftigt! Eftersom jag har en kärlek för att resa så skulle jag kunna "resa" vart jag vill på bara några sekunder och även för bara en dag.
Sen skulle jag kunna åka ner till min farmor och farfar i Italien för att hälsa på dem, just för att jag åker så sällan dit. Jag skulle även använda den kraften för att dra till Stockholm, till min pojkvän, det skulle bli så mycket billigare. Då skulle jag slippa betala runt 400 kr för att åka till honom varje gång.
Låter inte det awesome?
Jag tycker det iallafall!

Kram!



30-dagars utmaning:
Dag 1 - Om dig
Dag 2 - Dina vänner
Dag 3 - En plats du vill besöka
Dag 4 - Din favorit födelsedag
Dag 5 - En sak du är stolt över dig själv
Dag 6 - Din favoritplats
Dag 7 - En superkraft du skulle vilja ha och varför
Dag 8 - Din favorit superhjälte och varför
Dag 9 - Din favoritmusik
Dag 10 - En låt du lyssnar på mycket och varför
Dag 11 - Ditt drömjobb
Dag 12 - Din favoritbok
Dag 13 - Din favoritfilm
Dag 14 - Tv-serier du kollar på
Dag 15 - Smeknamn du har och varför
Dag 16 - En bild på dig själv för några år sedan
Dag 17 - Ditt dröm resmål 
Dag 18 - Vad har du på dig idag
Dag 19 - Det bästa med i år
Dag 20 - Kändiscrush
Dag 21 - Är du kär
Dag 22 - Favorithögtid
Dag 23 - Din familj/släkt
Dag 24 - Favoritmat
Dag 25 - Favoritfärg
Dag 26 - Vad får dig att må bra
Dag 27 - En bild på dig
Dag 28 - Din favorittid på året
Dag 29 - Vad gjorde du idag
Dag 30 - Valfritt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar