torsdag 26 september 2013

Dag 2 - Dina vänner

God Morgon!

Ledsen att jag inte skrev något igår, men jag hade tyvärr inte tid. Så jag kör på dag 2 nu, och senare idag kanske dag 3.

Mina vänner är de bästa som finns! Oh jag vet jag inte är den enda som säger så om sin vänner, men mina är verkligen det! Inte nog med att de är lite knäppa, roliga och allmänt härliga så något av de bästa med dem är att de accepterar mig för den jag är. Alla accepterar varandra, att man är olika idivider och tillåter varandra att vara det, att vara sig själv. Det är ganska viktigt tycker jag, att man kan acceptera och tillåta  varandra att vara sig själva. 

Och här är några bilder på mina underbara vänner, men tyvärr hittade jag inte bilder på alla.

Ha en bra dag alla, kram!


























30-dagars utmaning:
Dag 1 - Om dig
Dag 2 - Dina vänner
Dag 3 - En plats du vill besöka
Dag 4 - Din favorit födelsedag
Dag 5 - En sak du är stolt över dig själv
Dag 6 - Din favoritplats
Dag 7 - En superkraft du skulle vilja ha och varför
Dag 8 - Din favorit superhjälte och varför
Dag 9 - Din favoritmusik
Dag 10 - En låt du lyssnar på mycket och varför
Dag 11 - Ditt drömjobb
Dag 12 - Din favoritbok
Dag 13 - Din favoritfilm
Dag 14 - Tv-serier du kollar på
Dag 15 - Smeknamn du har och varför
Dag 16 - En bild på dig själv för några år sedan
Dag 17 - Ditt dröm resmål 
Dag 18 - Vad har du på dig idag
Dag 19 - Det bästa med i år
Dag 20 - Kändiscrush
Dag 21 - Är du kär
Dag 22 - Favorithögtid
Dag 23 - Din familj/släkt
Dag 24 - Favoritmat
Dag 25 - Favoritfärg
Dag 26 - Vad får dig att må bra
Dag 27 - En bild på dig
Dag 28 - Din favorittid på året
Dag 29 - Vad gjorde du idag
Dag 30 - Valfritt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar